Enter your search terms:
 

אודות

INTER SERVICE –
שיפור תהליכי שירות וניהול חווית לקוח

הפילוסופיה שלנו פשוטה: כל נקודת מפגש – בין אם מדובר בלקוחות, עובדים, או אפילו ספקים – היא הזדמנות לחיזוק המותג וקידומו.

ב 10 השנים האחרונות, אנו מלווים ארגונים רבים בארץ ובחו"ל: רשתות, זכיינים, מנהלים ועובדים, עסקים קטנים וגדולים בענפים ותחומים מגוונים. חלקם בשלבים ראשונים של הקמה, אחרים בצמיחה וגדילה מטאורית.

השותפות עמנו מבטיחה ללקוחותינו שיפור מתמשך באיכות השירות בארגון, שימור לקוחות, הגדלת ההכנסות, ייעול תהליכי ניהול, חסכון עצום בזמן ואנרגיה, עדכניות וחדשנות!

כוחו של הניסיון

הניסיון בעבודה עם סוגים שונים של מנהלים ועובדים הוביל אותנו לגיבוש עיקרון "שירות הפנים" על שמו נקראת החברה: אנו מאמינים כי השירות שהעסק מעניק לעובדיו יהיה זהה לשירות שהעובדים יעניקו ללקוחות העסק.

ליווי לקוחותינו בכל נקודות המפגש השונות שבין ארגון ללקוחותיו, מישיבות הנהלה של קביעת חזון ויעדים ועד לרצפות השירות והמכירה, הביא אותנו לאתר צרכים ולמפות את האתגרים עמם מתמודד כל ארגון.

מעודכנים תדיר בטרנדים עולמיים, גיבשנו שיטות עבודה מדוייקות ובנינו עבורכם מערכת פתרונות וכלים טכנולוגיים ייחודיים – שיקפיצו את הארגון מדרגה ויהוו עבורו נכס עסקי!

מערכת לניהול ארגון מנצח

מערכת INTER SERVICE היא פלטפורמה ייחודית המסייעת בניהול הפנימי של הארגון, מרכזת ומזקקת בזמן אמת את המידע העסקי הרלוונטי הדרוש למנהלים לקבלת החלטות מהירות. המערכת משמשת כצינור להעברת מידע ומסרים בין הנהלת הארגון לעובדים הנמצאים בקו הראשון, במטרה לאפשר להם להיות אנשי השירות הטובים ביותר ללקוחותיך.

מערכת INTER SERVICE נבנתה בשיתוף עם לקוחותינו, והינה מערכת גמישה המותאמת אישית למידותיו וצרכיו של כל ארגון, במטרה למקסם את יכולותיו ולהביא לשיפור איכות השירות ולהגשמת חוויית הלקוח הרצויה.

על מייסד ומנכ"ל החברה

אסף גור הקים את INTER SERVICE ב- 2005, לאחר שנים כמנהל עסקים.

אסף, עו"ד במקצועו, הוא יועץ שירות עם ניסיון מקצועי רחב בניהול ובייעוץ בענף האירוח ובכלל.

לאורך השנים ניהל אסף עסקים רבים, יזם הקמת עסקים חדשים ושימש כיועץ לחברות ולמנהלים בתחומים מגוונים בארץ ובאירופה.

תפקידיו השונים בתחום הניהול והייעוץ הביאו את אסף אל ההבנה שבקרב בעלי העסקים קיים צורך הולך וגדל בכלים שימושיים, שישפרו את העסק וישיגו יתרונות ופתרונות ייחודיים בתחומי השירות האיכותי וחוויית הלקוח.