Enter your search terms:
 

המלצות

לאסף, רוני ואליה
פורטל ארגוני הוא פונקציה בסיסית להטמעת תהליכים ארגוניים. אני רוצה להביע את הערכתי לצוות INTER SERVICE, שמקפיד על מענה מקצועי, מציאת פתרונות יצירתיים, ותמיכה טכנית יוצאת מהכלל.

המשיכו כך!

דני סולטן, סמנכ"ל תפעול, רשת קפה לנדוור

INTER SERVICE שותפים שלנו בעשייה מזה כשנתיים ומסייעים לנו לקבל תמונת מצב אובייקטיבית אודות סטנדרט השירות והאירוח בחברת לקסוס
ובכך להיות בהליך מתמיד של שיפור .

השירות האישי והמקצועי של צוות INTER SERVICE לצד שימוש במערכת נתונים און ליין, מאפשרת לעובדי ומנהלי החברה להפיק ערך רב
מבקרות הלקוח סמוי וכמובן לייעל עבודתם על בסיס יום יומי.
ממליצה בחום על שירותי החברה ופועלה.

דנה קוחנסקי, מנהלת קשרי לקוחות, לקסוס.

למעלה משנתיים שאנו עובדים עם חברת INTER SERVICE אשר מסייעים לנו לבחון, ולשפר את איכות השירות והאירוח, החרותים על דגלה של סטימצקי.
צוות INTER SERVICE מעניק שירות מקצועי, זמין, גמיש וקשוב. היכרותם עם סטנדרטים בינלאומיים של שירות, הענקת סביבת עבודה נוחה וזמינה במערכת און ליין הכוללת כלים טכנולוגיים חכמים, כל אלו הופכים את העבודה איתם לנכס עסקי.
ממליצה בחום על שירותי החברה ופועלה.

לילך אטלי, סמנכ"לית מכירות

בהתבסס על מספר שנות עבודה משותפת ממליצה בחם על השירותים של חברת INTER SERVICE.

חברת INTER SERVICE ביצעה עבור מלונות דן בקרות אורח אנונימי במלונות החברה וכמי שחותרים לשרות ברמה הגבוהה ביותר בקנה מידה בינלאומי, נבנו במיוחד עבורנו שאלונים מקיפים היורדים לפירוט רב וקיבלנו משוב איכותי ומקיף, בתקשורת אינטרנטית ישירה למלון ולהנהלת החברה שאפשר חיזוק היתרונות ותיקון נקודות חולשה.

בנוסף נעזרנו בשרותי החברה להדרכות מקצועיות בתחומי מזון ומשקאות, לסיורים מקצועיים שנתפרו על פי דרישה ולמגוון הרצאות.

העבודה עם אסף גור ורוני שרגאי מתאפיינת במקצועיות גבוהה, שירותיות וגמישות ונכונות למתן מענה איכותי בטווח קצר.

בברכה

אורלי ברגמן, רע"ן פיתוח משאבי אנוש והדרכה, מלונות דן

אנו, רשת café café, וחברת INTER SERVICE עובדים כבר 3 שנים בשיתוף פעולה מלא במספר תחומים כמו; פורטל ארגוני, לקוחות סמויים, מערכת פניות לקוחות, מערכת פיצויים ללקוחות ועוד.

אנו נהנים משירות ויחס מהטובים בשוק, בזכות עובדים מקצועיים ומסורים וזאת לאחר התנסות מול חברות אחרות בתחום.

חברת INTER SERVICE מקפידה לחדש, להתעדכן ולהתאים את עצמה לקדמה הטכנולוגית ואלינו כלקוח.

שיפור חווית הלקוח הינה ערך עליון בתחום שלנו ו INTER SERVICE מאפשרת לנו לעקוב ולמדוד את חווית הלקוח ב café café
ובכך להשתפר ולהגיע ליעדים שאנו מציבים לעצמנו כרשת.

אורית מאי, סמנכ"ל משאבי אנוש והדרכה

חברת INTER SERVICE מלווה אותנו בפעילות הקמעונאית של 4Chef מזה שנים, ויש לה חלק בצמיחה של הרשת ובגידול במספר הסניפים בשנים האחרונות.
הליווי המקצועי כולל הפעלה שוטפת של ביקורות לקוח סמוי בחנויות הרשת ובסדנאות הבישול והאפייה המועברות במתחמים שלנו.

כמו כן מקיימת INTER SERVICE הדרכות מקצועיות בנושאי שירות והתנהגות מכירה, למנהלים ולעובדי רשת 4Chef.

פעילות הלקוח הסמוי השוטפת מסייעת לנו רבות בהערכה אובייקטיבית של חוויית הלקוח הן בסניפים והן באינטראקציות הטלפוניות.

הממצאים והלקחים שעולים בדו"חות המפורטים לאחר הבקרות, משמשים עבורנו מדי יום ביומו לטובת יישום ותיקון ברמה השוטפת מול המנהלים והעובדים.

INTER SERVICE מהווה שותף אמיתי – בבניית דו"חות הביקורת, בגמישות ובמקצועיות לגבי שינויים ועדכונים (לטובת בדיקה של פרמטרים שונים בכל רבעון) ובייעוץ מקצועי פרואקטיבי שוטף.

נדיר למצוא חברה נותנת שירות כמו INTER SERVICE, שכל מנהליה מולם אנו עובדים, ממלאים את תפקידם לאורך זמן, בנאמנות ותוך רמה גבוהה של מוטיבציה, זמינות, מקצוענות ונכונות לסייע ולתת שירות.

היותה של INTER SERVICE שותף משמעותי בא לידי ביטוי גם בפרויקטים רבים ומשמעותיים של בחינת חוויית לקוח שהפעלנו יחד בשנה האחרונה בסדנאות הבישול.

גונן לוין, מנכ"ל רשת 4שף