Enter your search terms:
 

המערכת

מערכת INTER SERVICE

על מנת שכלי לניהול עסק יהיה אפקטיבי ככל האפשר, הוא צריך לרכז עבור המנהל את המידע לו הוא זקוק באופן בהיר ונוח. מערכת INTER SERVICE עושה בדיוק את זה, ומאפשרת לך לקבל באופן מיידי תמונת מצב עדכנית של העסק שלך ממגוון זוויות.

המערכת היא תולדה של ניסיון רב שנים בניהול עסקים, יחד עם למעלה מעשור של ליווי וייעוץ, שהביאו אותנו להכרה בצורך בכלים ניהוליים יעילים יותר. התוצאה היא ממשק ניהול מתקדם וידידותי המאפשר לך להשקיע את הזמן בדברים החשובים באמת ולהביא את העסק שלך לגבהים חדשים.

המערכת מסייעת בניהול תהליכים בשלל תחומי הארגון

תהליכי עבודה

הצגה של תהליכי העבודה שלך באופן מרוכז, כך שתוכל לנהל אותם ביעילות ולשפר את בקרת התהליכים ואכיפת השינויים בארגון.

מכירות

התעדכנות ושליטה בזמן אמת על מצב המכירות של הארגון, נוסף על הצבת יעדי מכירות וניהולם.

שירות לקוחות

המערכת מעניקה לך תמונת מצב עדכנית של איכות השירות בארגון, באמצעותה תוכל לזהות נקודות תורפה וכשלים בהעברת מסרים ולעמוד בנהלי השירות.

טיפול בתלונות

ניהול אפקטיבי ופשוט של פניות הלקוחות לארגון, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.

כוח אדם

ניהול דיגיטלי ומסודר של תיקי העובדים, לרבות מעקב אחר תהליך הכשרה וההתמקצעות שלהם בארגון.

נתונים כספיים

המערכת מרכזת נתונים משלל מערכות (הכנסות / רכש / LC) על גבי Dashboard ניהולי, המציג נתונים כספיים ומעניק תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון.

ניהול טפסים

ניהול כל הטפסים באופן דיגיטלי, ללא צורך במחסנים או ארכיונים.

שיווק פנים ארגוני

עדכון עובדי הארגון בתכנים ומסרים דרך ממשקי סרטים ותמונות.

ידע ארגוני

ריכוז כל הידע הארגוני במקום אחד, כולל ממשק מבדקים אינטראקטיבי.

תקשורת פנים ארגונית

העברת הודעות ומסרים מההנהלה לשאר עובדי הארגון.

ניהול משימות

ניהול המשימות השוטפות (To Do) בארגון בצורה יעילה ועקבית, כולל שליחת הודעות, זימון ליומן ומעקב נוח אחר ביצוע המשימות.

גמישות ועבודה עם מערכות נוספות

המערכת מאפשרת חיבור קל ונוח למערכות השונות המשמשות את הארגון.