Enter your search terms:
 

ניהול הידע הארגוני

שיפור וייעול של איכות ההכשרה, הלמידה והיישום באמצעות שיתוף מידע רלוונטי עם הדרגים השונים בארגון. מערכת INTER SERVICE עוזרת לך לשמר ולהפיץ מידע פנימי וחיצוני בקלות ובמהירות, ובכך לשפר את ביצועיהם של העובדים ואת חוויית העבודה שלהם.

4 אתגרים נפוצים

הכשרת עובדים מסורבלת, ארוכה ולא יעילה. צורך בכך שהעובדים ילמדו ויפתחו את כישוריהם והידע שלהם במהלך עבודתם הטבעית והיומיומית.

שירות לקוחות לא יעיל במצבים בהם אנשי השירות נתקלים בקשיים במציאת מידע.

הפסדים ובריחה של ידע ומידע יקרים כאשר עובדים עוזבים או פורשים.

עובדים אשר מבזבזים זמן בחיפוש אחר מידע, כיוון שאין מאגר מסודר ומסונן.

איך אנחנו פותרים אותם?

המערכת שלנו בנויה כך שכל משתמש – בכל דרג או תפקיד – חשוף לכל המידע הרלוונטי לו, בזמן אמת ובמקום אחד, בממשק נוח עם חוויית משתמש מעולה.

בין אם מדובר בתלונה הזקוקה לטיפול דחוף, נהלים מעודכנים הצריכים להגיע אל השטח או מבצע חדש, המערכת מעבירה את המידע בלחיצת כפתור.

בכך מבטיח לך השימוש במערכת INTER SERVICE יעילות מרבית, חסכון בזמן ואנרגיה ושימוש במידע שלך באופן שמייצר ערך עסקי אמיתי!

מה יוצא לך מזה?

השג עובדים מקצועיים ומוכשרים, וכפועל יוצא, גם ביצועים ארגוניים משופרים ובעלי ערך, בעזרת פלטפורמה ידידותית ותהליכים חכמים לרכישת סידור, שימור, יישום, שיתוף וחידוש הידע בארגון.

שילוב כל מקורות המידע במקום אחד

אחידות

ניהול תוכן

ניהול מסמכים משולב עם תהליכים

ניהול דיגיטלי (אוטומטי) של הידע

בניית תבניות לתהליכים סטנדרטיים

בניית שיטת עבודה