Enter your search terms:
 

שרותים

בקרות חווית לקוח

עסק שנותן שירותים עובד כמו תזמורת. כל אחד מהמשתתפים צריך לעשות את התפקיד שלו באופן המיטבי, בתזמון הנכון ומבלי לדרוך על הרגליים של הקולגות. וכמו כל תזמורת שמכבדת את עצמה, לפני ההופעה ישנן חזרות, שמטרתן למצוא את הטעון שיפור ולתקן אותו.

אני רוצה לדעת עוד

ביקורי מומחה

מומחי השירות שלנו יגיעו אליך במטרה לזהות את האתגרים והקשיים בהם נתקלים אנשי הצוות שלך במהלך ביצוע עבודתם. המומחים יאבחנו את שיטת העבודה הקיימת, יזהו את נקודות החולשה והחוזקה בתהליכי העבודה ויעניקו לך ולעובדיך משוב מעמיק בהתאם.

אני רוצה לדעת עוד

כתיבת נהלים וחומרי הדרכה

ניסיוננו עתיר השנים והיכרותנו עם שווקים וענפים שונים בארץ ובעולם הביאו אותנו מאפשרים לנו לגשת אל כתיבת נהלי העבודה והחומרים המקצועיים של הארגון באופן חד ומדויק. אנו מביאים תובנות שנובעות הן מהידע המקצועי הצבור והן מהערכה של תרבות הארגון הספציפית שלך ושל עובדיך.

אני רוצה לדעת עוד

VOC – Voice of The Customer

על מנת לזקק את רצונו של הלקוח באופן מדויק, אנחנו מעמידים לרשותך שנים רבות של ניסיון מצטבר. ההבנה שלנו את השוק ואת הלקוחות שלך היא לא השערה, אלא פרי של עבודה יסודית ומעמיקה.

אני רוצה לדעת עוד

Benchmark

מודיעין עסקי הוא כלי יקר ערך בניהול עסק, בוודאי כאשר אתה פועל בשוק תחרותי ודינמי. באמצעות איסוף וניתוח נתונים אודות מתחריך, תוכל להישאר מעודכן במצב השוק ובשינויים המתחוללים בו בזמן אמת, ובכך להתכונן לבאות ולהקדים את המתחרים.

אני רוצה לדעת עוד

בניית מערכי שירות

אחד מהעקרונות הבסיסיים שמנחים אותנו הוא התפיסה שכל נקודת מפגש – בין אם מדובר בלקוחות, עובדים, או אפילו ספקים – מהווה הזדמנות לחיזוק הנאמנות למותג. מערך שירות הפועל בהתאם לערכי החברה ולתפיסת העולם השירותית שלה הוא גשר בין המותג ללקוח.

אני רוצה לדעת עוד

הדרכות וסדנאות

הפנמה של שינויים עלולה להיות קשה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשינוי ארגוני מהותי. על מנת להפוך את התהליך לאפקטיבי ולהטמיע את המהלכים הנדרשים באופן מלא בתרבות הארגונית של החברה, אנחנו מציעים מגוון רחב של הדרכות וסדנאות לדרגים השונים בעסק שלך.

אני רוצה לדעת עוד