Enter your search terms:
 

בניית מערכי שירות

מערך שירות לקוחות מוצלח בונה מותג מנצח

אחד מהעקרונות הבסיסיים שמנחים אותנו הוא התפיסה שכל נקודת מפגש – בין אם מדובר בלקוחות, עובדים, או אפילו ספקים – מהווה הזדמנות לחיזוק הנאמנות למותג.

זוהי לא רק פילוסופיה, אלא נקודת מוצא לפתרונות ש-INTER SERVICE מספקת ללקוחותיה. מערך שירות הפועל בהתאם לערכי החברה ולתפיסת העולם השירותית שלה הוא גשר בין המותג ללקוח. ככל שהגשר הזה יציב יותר, כך יגברו שביעות הרצון של הלקוחות והנטייה שלהם להפיץ את שם המותג ולהמליץ עליו.

ערוצים שונים – מטרה אחת

לאורך למעלה מעשור של אבחון ומיפוי מערכי שירות לקוחות מול מספר מגוון של ענפים במשק, צברנו ידע מקצועי עשיר ויכולת לזהות אתגרים מערכתיים במהירות וביעילות.

בין אם מדובר בשירות לקוחות פרונטלי, מוקד טלפוני, שירות תומך לאתר אינטרנט או כל ערוץ אחר, מומחי השירות שלנו ימפו את המערך שלכם ואת הצמתים העיקריים בו. בתהליך המיפוי אנו מוצאים את שלל נקודות הממשק של הארגון עם הלקוח, מפלחים את קהל הלקוחות שלכם ומגבשים מסקנות והמלצות. לאחר מכן מייעצים בהתוויית מערך השירות ואופן מתן השירות הנכון עבור הארגון ולקוחותיו, כזה שיאפשר מפגש מושלם בין ציפיות הלקוח לרצונות ומטרות הארגון.

כשמערך שירות מתקתק כמו שעון

בסופו של התהליך אתם נשארים עם מערך שירות לקוחות המודע לאופן פעילותו, מכיר היטב את לקוחותיו ומוכן להתמודד עם האתגרים שהם מציבים בפניו. זהו מצב שבו כל אחד יודע מה תפקידו, וכיצד ומתי לעשות אותו. השילוש של המענה הנכון בזמן הנכון עבור הלקוח הנכון הוא זה שמספק לעסק שלך את העוצמה שלו ומאפשר לו לצמוח.

אם אתה מעוניין בבניית מערך שירות עדכני ונכון עבור העסק שלך צור איתנו קשר במספר: 03-5277639 או צור קשר דרך האתר.