Enter your search terms:
 

VOC – Voice Of the Costumer

(VOC (Voice Of the Costumer – הקשבה שגורמת ללקוחות לחזור

מה הופך לקוח מזדמן ללקוח נאמן? איך גורמים לאדם שלא הכיר את העסק שלך עד עכשיו להיות שגריר של הארגון המעביר את המסרים שלך הלאה ומצית פרסום מפה לאוזן?

התשובה הקצרה היא שיש להבין את הלקוח, את רצונותיו ואת צרכיו ולגרום לו להרגיש שהוא מקבל תמורה אמיתית וייחודית עבור כספו. כמובן, זו לא משימה פשוטה. עסקים רבים המנסים להבין את רצונם של לקוחותיהם מוצאים את עצמם מסתמכים על השערות מלומדות במקרה הטוב, או על ניחושים במקרה הפחות טוב.

על מנת לזקק את רצונו של הלקוח באופן מדויק, אנחנו מעמידים לרשותך שנים רבות של ניסיון מצטבר. ההבנה שלנו את השוק ואת הלקוחות שלך היא לא השערה, אלא פרי של עבודה יסודית ומעמיקה.

אנחנו משתמשים במתודות בדוקות המאפשרות לך לדעת יותר על הלקוחות שלך:

  • הקשבה ללקוחות האמת של העסק וקבלת משוב מהימן.
  • ניתוח המשוב, הפרדת העיקר מהטפל וזיקוק קולו של הלקוח.
  • הסקת מסקנות והפקת לקחים, להפיכת הלקוחות הבאים ללקוחות חוזרים.

הבנה של צרכי הלקוחות והפקת הלקחים היא צעד משמעותי אל עבר שירות לקוחות מיטבי המסייע לשימור לקוחות והגדלת רווחיות העסק.

כדי להבין איך קולו של הלקוח (VOC) יכול לעזור לעסק שלך לצמוח, צור איתנו קשר בטלפון 03-5277639 או צור קשר דרך האתר ונצא איתכם לדרך חדשה.