תהליכי בקרה לא מסודרים ולא אחידים.
קושי בניטור מידע וממצאים.
חוסר אחידות והמשכיות בתיעוד ממצאים.
בזבוז זמן ומשאבים רבים על בקרות.
לצד יצירת נהלי עבודה נכונים וריכוזם במקום אחד ובצורה דיגיטלית וברורה, מערכת INTER SERVICE משלבת ממשק בקרות פנימיות, אשר מאפשר למנהלי המטה בארגון לאכוף את העמידה בנהלים ולהעניק עדכון אודות הנושא באופן מיידי לכל בעלי התפקידים הרלוונטיים.
השימוש במרכיבים אלה במערכת, בשילוב נהלי עבודה נכונים ועדכניים, מבטיחים עקביות, אחידות ושליטה.
ניהול וצפייה בבקרות באופן אוטומטי מוריד באופן משמעותי, ואף לעיתים מבטל, טעויות בניהול המידע הקורות באופן נפוץ בניהול ידני.